Torsdagen... Och tenta plugg!

Jag det går inte att besriva känslan hur lycklig jag är !
Ska bli så skönt att komma bort från klorvatten, betongväggar , avgaser, nysande grannar och pianospel.
Ska bli skönt att  slippe det så lyhört som de är. Jag  vakande imorse av att  människor pratade.
Jag  känner att lägenhet i storstan inte va ngt för mig, men de är ju kanske inte så kostigt med tanke på var jag bor i hälsingland! enånger mitt ute i skogen, hemma borrad brunn och inga grannar heeelt underbart och naturen är nära.
Huset som vi kommer flytta in i den 1 oktober är ett ting mitt i mellan ,  ngt som ja alltid viljat bott i.
nära till naturen 30 min cyckelresa från stan 6 km till skolan detta gör mig inte så mycket jag behöver ha motionen och jag tror att  jag kommer stortrivas!
Idag  hittade jag den perfekta soffan vi ringde dit och  det fanns en kvar underbart!
Kostade 4000 och helt ny 230 cm lång och divanen car 165 cm den perfekta soffan!
Längtar tills imorgon bitti då vi ska få provsitta den och jag ska få betala den, känns som ja gör detta med glädje! :)
Köpte även en micro härom dagen då vi tycker att de har varit jobbigt utan här i jakan men nu kommer den aldrig bli upp packad här känns bara fruktans värt onödigt tar man fram maten dagen innan så, men de ska ja försöka göra ändå och spara lite el! :)
Som tur är kommer mamma ner den 30de och hjälper oss att flytta så kommer Carina och Philip ner den 1 och  hjälper med småfix och sånna saker!
Ända som behövs nu är att  bilen blir såld så jag  slipper ha denna bara ståendes känns väldigt onödigt måste jag säga!
Älskar shabby chic stilen !! kommer bli mycket sånna saker i vårt hus! :)
Känns tufft att behöva plugga en massa under denna tid, har ju tenta på måndag så de behövs pluggas en massa!
Kram Erika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0