Tisdag dagen innan mitt första seminarium..

Känns att  jag pluggat  och läst hela dagen jag har verkligen försöt att  förstå mig på detta ! men är ju  150 sidor och  lite till som man ska kunna imorgon! :)
fast  jag  känner att  de handlar mycket om samma saker.. men kanske jag har fel?!:P
Jag har allafall skrivit en sida till inlämningen och så har jag även skrivit ner lite anteckningar!
Det  jag inte har berättat  här är att  vi har kollat på en lägenhet i flogsta låghus, som jag  hoppas att  vi verkligen får och att andra handskontraktet går igenom! Jag  känner att  jag verkligen behöver ha lite närmare till skolan, ja är inte direkt den socialaste människan de 40 minuterna som vi åker bil på morgon, kan inte själv förstå att  jag kört ungifär samma sträcka förut när jag  bodde hemma och gick på gymnasiet... Ett under att  jag inte körde i diket kanske ? haha!
Sen jag vart  klar med uppgiften har jag inte gjort så mycket alls mest  tagit det lugnt. Min älskling sitter här brevid mig och skriver av sina förelänsingar (MATTE) usch... och han försöker förklara för mig tror ni jag fattar ? NEJ, matte är ju min svaga sida ...
Nu blir de en kvällfrukt sen blir de massa sooova!
Kram Erika !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0