Söndag film Brides Maids

Helgen har gått sjukt fort, jag tror jag börjar få lite kläm på tentaplugget så jag kan de till på tisdag!
Igår pluggade jag så fick jag frukost på sängen av världens bästa! :)
Sen vart de att  vi tog en runda på barbaby outlet bara för att  vila min skalle lite, då jag de senaste dagarna har läst 1000? sidor vet inte riktigt hur mycket det är med de e massor.
Johan kom även hem med en ny tv i fredags ni får se senare när vi flyttat in och så va de är för tv ;))
Igår var vi i skogen i stockholm! haha ne men kändes som så när vi åkte dit.
Vi var ute i vaxholm hos hudikbor :) Trevligt. Åkte hem och kollade på en film som jag tyckte var as bra :)  Johan tyckte väl att den var okej. Men de var ju en tjejfilm så;)
Jag  har även bestämt mig för att  beställa lexington kuddar när jag har råd :) kostar ju bara 600kr st ! Så de blir ju inte denna månad  !:P
Ska även köpa ngn liten byrå som man kan ha under en trapp.. om det inte finns någon hemma ! :p
Det roliga som kommer i veckan!
Flytta!
hämta skööönsoffan!
packa upp allting!
Träffa våra familjer!
Tråkiga
Tenta, plugga
och
tvätta... Vilken jag skulle ha gjort på onsdags morgon då ja va ledig tänkte jag, tog grejerna och skulle gå ner och boka tid, men då gick de inte. för man fick inte boka fler än 8 pass i månaden... kung.
Jag har inte tvättat ngt alls här nere. känns inte speciellt kul att börja med att slänga in en tvättmaskin direkt då vi flyttat på fredag. men så måste de blir. Äckligt. Sånt är livet.
Av mig får denna film 7/10 då jag tycker att  den var hur rolig som helst ! :)
Sov gott! :)
Kram Erika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0