Sliten tjej och de e bara måndag!

Jag känner att  jag har nog aldrig varit så här seriös, fast ja har ändå inte hunnit gjort allting som jag skall.
Läst över 100 sidor idag och  har hela sju böcker att  ta mig igenom.. Läraren sa idag att  de inte ville att  vi skulle kunna saäga att  vi hade lite och  göra... Och  ne de tror jag  de ! Hjälp, högt tempo mycke folk, data knapprande, hostande och  plingade i telefoner. haha de är en lite del av vad man hör på våra föreläsningar.
På tisadag och jag seminarium och  en inlämnning sen är ja ledig.... eller inte har ett till seminarium på måndag som jag  skall göra tillsammans med en grupp! Gash hård plugg men de känns ändå rätt bra tycker jag.
Jag  är väl inte den som hängde med mest på historia lektionerna i njutånger och  på broman men de känns som att  man vågar svara allafall.
Läraren ställer en fråga och 62 elever är helt tysta... ngt kan man väl allafall säga man kan chansa vilket jag gör då;)
Ingen vet hur jag kunde ha VG i njutånger men de var ju som sagt njutånger.
Ne nu ska jag ta och läsa lite kapitel inför inlämnings uppgiften! :)
PS min iphone fyra har kommit IM HAPPY! :)
7
Kram Erika !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0