Min lediga dag & godaste pajen!

Faktis så kännde jag imorse när jag klev upp med älsklingen att  jag  behövde en timmes sömn till trodde jag ja... vaknade kl1! men gud va pigg och glad ja känner mig, så sömnen var väl behövlig!
Jag klev upp gick och duscha klädde på mig och  gick iväg till ikea! :)
skönt med en promenad då jag bestämt mig för att  bli nyttigare så kommer de ju behövas gå en del och cyklas när man är i uppsala underbart! :)
Jag gjorde en ost och skinkpaj idag  den vart verkligen suuuper god oh vad nöjd ja är!
tror även att jag  börjar bli lite yr då jag va 100% säker att  jag redan packat ner pajformen... så jag började att gräva i flyttlådorna, men inte hade jag packat ner ngn form den stod ju på hyllan! illa hahaha
Nu blir de till att  packa kartonger :)
MUMMA!
Kram Erika !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0