Måndag kväll och tröttaste tjejen!

Jag  skrapade ihop lite olika sammanfattningar som jag gjort nu... och jag  hoppas att  jag  lyckas få godkännt!
MÅSTE! jag har världens tenta ångest, inte så konstigt då jag hatar att sitta i ett klass rum/sal/aula allt va de nu heter och göra prov! finns inget som är värre!
Jag  sitter nu  i sängen och  ska ta mig igenom de sidor som jag suttit och skrivit idag ! wiehoo!
Sen blir de sängen gånger en miljon! fyfan va ja är slut... och nu när jag slutat plugga (nästan) så sätter sig min andra halva och pluggar.. då han varit riktigt duktig och lagat mat och diska idag!
världens bästa!
Även bestämt mig för nu när vi flyttar blir de mindre onyttigheter och mer motion, vilket de ju blir allafall då de är en bit till skolan! KUUUUNG !
Min underbara sidor!
God natt mina vänner ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0