läsögongen är tröttast!

Jag är helt slut i huvudet och ögonen är as trötta! så blri de sen man suttit en hel dag och försökt fått fram lite vettiga saker ur 5 olika böcker, riktigt tufft!
Känner att  jag  verkligen måste kunna detta imorgon!
Den 21 oktober ska jag på magnetröntgen... kul... och den 22a ska jag till tandläkaren och laga hål jippie inte kunna fått de roligare! menmen jag lkänner att  mina tänder ska va hela och fina när jag fyller 20! ;)
men jag har ju tagit försäkrningen oxå så de blir bra de tycker jag !:)
Älsklingen kom hem och börjat laga mat känns underbart, eftersom jag pluggar  massor!
Idag  blir de kyckling wraps! MUUUUMMS!
Min utsikt idag..
Märks inte alls att vi håller på och flyttar va ? ge mej FREEEEDAG ! <3
Kram Erika ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0