Uppe med tuppen! :)

Idag vart det  en tidig morgon och  jag  är på skolan redan nu ! :)
Vädret var sämst imorse inte alls roligt, det  regnade och det  var kallt.
Jag som trodde att man kanske kunde få ha shorts på sig idag men icke  ! eller jo om man vill kan man ju men ja skulle nog frysa ihjäl då eller ngt.. :P
Idag  ska jag satsa på att  försöka bli klar med det mesta som jag har i skolan har sista uppgiften nu som jag är klar med typ  bara läraren vill komma och kolla ngn gång :) !
Sen när jag är klar uppe på  skolan ska ja ner till expert och  hänmta mitt plakat! :D de skulle vara klart den 25de så det är nog klart nu ;) ! UNDERBART!
Ne nu ska jag vara duktig och göra klart!
Kram erika !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0