Tisdags kväll

Nu har jag knåpat lite på  mitt tal tror ja vet vilka texter ja ska skriva talet om.. kanske :)
ska allafall duscha och fika med mamma sen ska ja börja sammanfatta genetiken och så skall jag packa tills imorgon jag  blir väl hos älsklingen :) KUNG !
Saknar honom så!
Nu ikväll har ja även kollat på vad mormor hade packat ner i min flytta hemifrån låda!
Gulliga mormor hade gjort världens finaste duk och i den låg en gullig söt lapp där de stod:
Mormor har gjort denna, efter många år så är den klar 1993.
Hoppas du  får någonstarns där du kan lägga den, mormor och morfars lillhjärta
Mormor.
Min söta mormor dog 2001 och  jag har minnen från dess att ja va liten vilken människa hon var.
Hon var mycket sjuk sitt sista år i livet, tyvärr :/ men världens bästa mormor som jag kommer ihåg det.
Trötta suddiga jag, imorgon ska ja upp i tid och in till fotoläraren och  se om han kan hjälpa mig.
Måste knäppa kort på kort eftersom de på expert inte kunde ta emot mitt stora kort på mig då jag va liten till studentplakatet.
Kram Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0