Tisdag stress!

Idag  redovisade jag mina bilder och  var mycket nöjd med dem! :) och  klassen tyckte de var fina.
Efter hade vi svenska och  duktiga anotnia höll sitt svenska tal.
Jag vet inte riktigt vad jag  ska skriva om just nu, väldrigt tanke spridd eftersom två i klassen redovisat och  båda pratat  om facebook... inte så kul. även fast  ja hade en toppen ide om det...
Men kanske kom på en ny sak, funderar på att  baka också bara för ja är sugen på amandas kladdkakemuffins ! :O
Helt stört goda muffins helt underbara var dem! :)  men hon är ju  så duktig med!
Jag  sitter just nu och funderar en massa har massa saker att  göra innan studenten... JÖSSES!
fan de e bara maj månad kvar :O döööör! treveckor.
Svenska nationella tal
Samhällsrapporten
Foto B bilder
Bilsport nytt omslag
Genetikprov
Hemuppgift i religion
Läsa litteratur
ENGELSKA....
nu hoppas jag bara på det bästa annars dör jag ju...
Söka jobb uppsala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0