Tisdag morgon

Nu sittr jag på skolan på  min fotolektion har gjort klar  60tals bilen på Antonia,
jag  ska även ta och fundera vad jag skall göra för repotage någon som har tips ?
Skall ta tre bilder men samma tema typ, fast  olika bilder. hehe
Idag  ska jag ta och åka ner till min moster och kolla hur klänningen sitter igen! :) Roligt roligt!
Sen blir det plugga mycket ikväll tråkigt nog men så är det i dessa tider. Jag gör ingenting annat alls ^^

Sitter och  dricker min frukost i data salen dricker vatten hehe! bra där! Så är de snusk mat på skolan oxå...

Jag tänkte lägga ut lite bilder som jag  tog i lördags när de var vår crousing här i stan :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0