Tisdag - bilder från söderhamn

Dagen har varit lugn idag  inte gjort många knop på skolan precis blir väl så när de är det sista dagarna i skolan hehe :P har kollat på massa små filmer som mk10 hade gjort jätte duktiga Media elever ! :)  kommer bli bra utan oss treor hoppas jag att  ni tycker med ;)
Jag  har precis haft betygsprat med två av mina lärare och  jag ligger på  VG i båda ämnerna för tillfället och dessa ämnen är religion och Foto B, jag ska göra om en uppgift i foto B så jag kanske kan ha chansen till att  få MVG :)
Jag  hade tänkte bakat lite när jag kommer hem så  jag  får hoppas att  de blir så  ska baka en suuuper god kakaoch  ta med mig den till natur kundskapen imorgon kanske :) om jag inte käkar hela själv så fet som jag är ;) haha... ne jag är inte direkt fet :P
kommer några bilder från söderhamn var en underbart rolig kväll med älsklingen och  Huber :)
Hudiksvalls vår cruising
Söderhamn
Söderhamns crusing
Söderhamn
söderhamn
Min underbara älskling har ju  gett mig ett stativ i överaskning i lördags underbart bäst han är ! <3
Är är lite smakprover på vad jag  tagit under bil evenemang ! :)
Kram Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0