Så där nu säger jag god natt!

Jag  har nu duschat och donat ! kommit några ord och  sidor lägre fram på alla uppgifter !
Måste bara  fråga min lärare lite saker imorgon, då ja är lite osäker på religionen, men så kan de vara .
Speciellt då man blir så illa tvungen att  klara av en hel kurs på 10 veckor då man haft en vikare innan som inte gjort det han vart  åt sagd... Så illa kan de va på skolan. Jag  har som mål att  ha alltind klart tills fredag.
nu kanske jag  tar  vatten över huvudet med det skulle vara helt underbart att få det  gjort...
Jag  önskar man hade pengar så  man kunde åka till någon strand och bara ligga och  steka i solen, skulle vara helt underbart.. Men medans alla åker på  studentresor får jag ligga här hemma och sola och  jobba en massa :)
Jag  från helgen i Gävle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0