Precis kommit hem

Precis hem kommen efter dagen som alla  har som sista dag i skolan...
Men jag ska ju inte utomlands så för mig blir de ju att  gå i skolan nästa vecka oxå och få till allting känns värdelöst men just nu beror de inte på att ja är seg för de har ja inte varit utan att lärarna är sega och  inte riktigt nöjda så jag  måste ju få klartecken från dem.
Skulle det vara så att  jag  inte får g i ngt ämna vet ja inte om ja vill gå i studenttåget... känns jubara pinsamt eftersom man slitit men inte får G allafall, och  vad ska man göra när man inte kan göra mer än sitt bästa detta är en stor fråga hos mig.
Besviken...alla åker utomlands tur att  jag  är kvar allafall och  pluggar... Varför.. ja kan man undra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0