Nu blir det dejt med sängen!

Nu är jag trött och  känner mig lagomt sliten i kroppen, men kan ändå inte slita mig från plugget utan de blir bara att  man går vidare! nu hopper jag att  jag  lyckads med allt och att  det verkligen blir bra.
Samhällen lämnar jag nog in igen imorgon... Hoppas på det bästa.
Religonen är halv klar och lika projektrapporten.
Börjar kännas att man vill ha lov snart  men ngt lov har ju itne jag eftersom jag  jobbar ju  hela sommaren förhoppningsvis! :) Men de e bra med pengar annars överlever man ju inte alls.
Trötta slitna jag  går och  lägger mig imorgon väntar  en jobb dag coh  en skol dag samtidigt de kommer gå bra !
Kram och  sov gott

Kommentarer
Postat av: Ida

åh va fint det är med fräknar! :)

2011-05-17 @ 23:36:04
URL: http://idakristinasjodin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0