Måndag

Nu har jag  skickat in religions hemtentan och  jag  ska göra klart projektrapporten och  skicka in den till kjell är det tänkt! :) jag  hoppas att det blir suuuper bra ... verkligen..
Allafall sitter jag  coh väntar på  middag  nu och lägger upp massa saker på tradera med utrop 1 kr ! :) Grymt va !?
Bland annat  lite skor som jag vill bli av med... som är försötora för mig tyvärr.
Fick ett kostnads förlag på min mobil idag  med... 1300 plus moms, jösses ! pengar som man inte har så här i student tiderverkligen itne! Usch  ledsen jag  blir.. och  litee små arg på anovo... För jag  vet att  de kan inte va pga av den lilla kläm skasa som blivit av mitt finger som mobilen typ brinner... känns rätt ologiskt.
Kram erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0