Lördag

Idag  var det ju underbart väder måste jag säga! :)
Eftersom min klass inte ska va med på karnevalen så ska ja städa lite idag  och försöka hinna med och  tvätta bilen oxå tänkte jag :) Elller ja måste tvätta den innan ikväll :P
Jag  har även suttit och  läst massa om ryggopertioner och  dess risker.. Just nu känner ja mej ja vet inte hur.
På ett sätt känns de bra eftersom de kommer vara det som jag  kommer behöva för att  kunna leva ett  någolunda liv i min framtid. Ju mer jag anstränger min rygg ju sämre blir det. Jag  bara hoppas att  det kan bli bättre utan några komplikationer, eftersom jag är livrädd för opertioner... De  va ja även när ja tog bort halsmandlarna.
Men nu är det en MYCKET större operation som oroar mig.. :(
Kram Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0