Lördag 14maj

Nu är det länge sedan jag skrivit här, har verkligen inte hunnit men nu ska ja ta tag i det  igen lite granna :)
Jag  har jätte mycket att  göra eftersom det  verkligen är på slut tampen :)
Mycket fix och stress till studenten är det oxå. Balklänningen sitter helt perfekt ! as nöjd, hoppas bara att  jag  blir lika nöjd med den andra klänningen när den är klar den måste ju  vara klar till den 23 maj så vi ska ta kort på skolan alltså om typ en vecka ? ojoj!  illa... kanske åker ner dit i eftermiddag  om min kära moster är hemma.
Idag  har hag varit hemma och pluggat  en massa  känns som ja inte gjort så mycket men ja är nog snart klar med samhällen kanske sen har jag gjort lappar och  gjort klar redovisningen tills på måndag, hoppas jag allafall att det räcker :)
När ja är klar med dessa två är de religion och engelska nationella kvar jag håller tummarna knutna och hoppas allt skall gå bra !
Skulle egentligen vaarit ner till söderhamn idag  men älsklingen jobbade och  amanda jobbade och  de regnar och  ja jag måsta plugga ! haha :)  riktig plugg helg de hära imorgon blir de med en massa plugg!
Har  en uppgift  kvar att  ta i foto B med och det är, ett  repotage men ja vet ju fan inte vad jag skall fota... :( hoppas på fin väder imrogon får de nog bli taget då kanske ? eller så blir det  ikväll på crousingen! nu va jag kanske lite smart!
Ikväll blir de grillning och mys med bästa Älsklingen, Amanda och jens ! Toppen människor !
Mörk bild lika bra de så sliten som ja är idag ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0