Hemma, efter en kort dag

Imorse ville ja verkligen inte alls kliva upp kännde att  ja ville bara stanna i sängen, med hade ju  projekt redovisningar idag så  jag måstade ju  åka till skolan allafall.
Jag  hade min redovisning sist och  jag va super duper nervös, men lyckades få de att  inte höras så mycket som det verkade. Precis kommit hem nu efter en kort dag men är verkligen trött funderar på att  lägga mig och vila ett tag så  jag orkar plugga mer ikväll, verkligen stressigt nu och blir inte bättre när alla som åker på studentresor kommer på att  de åker snart, man blir ju bara mer stressad!
Orkar inte alls tänka på studenten den får gärna vara om ett år känner jag, jag vet  inte riktigt om jag vill ta studenten heller. Tänk alla år som jag gått i skolan nu är det över, usch vad hemskt!
Men de blir nog en bra sommar allafall hoppas jag !
Jag  skulle nog inte klara mit utan min älskling, som gör allt för att  stötta mig coh hjälpa mig.
Jag älskar dej så mycket mitt hjärta!<3

Kommentarer
Postat av: Michaela

svar: det hoppas jag med! skönt att sluta tidigt är det. för min del är det ju trots allt två år kvar men det är ju många som säger att de saknar skolan sen när de väl tagit studenten, alla lov osv saknar dem ju..men jag vill ändå ut i arbetslivet och tjäna pengar och leva på ett helt annat sätt :)

2011-05-16 @ 13:48:31
URL: http://michaeladesiree.blogg.se/
Postat av: Michaela

svar: förhoppningsvis gör jag det sen till tvåan också, om jag har turen på min sida vill säga. så himla svårt att få jobb om man är under arton, man måste verkligen kämpa. åh tack! :) haha jag förstår dig redan tjejen! kram

2011-05-16 @ 14:23:59
URL: http://michaeladesiree.blogg.se/
Postat av: J e n n i f e r

heej, fin blogg :)

2011-05-16 @ 18:58:59
URL: http://fotobypenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0