Ännu en dag och massa göra!

Klev upp kl och fixade mig i ordning käkade frukost och sånt tillsammans med mamma! :)
Sedan vaet det  vidare till forsa frö begravning, mycket fin begravning !
Nu tar  du och pappa hand om varandra där uppe, är jag helt säker på!
Jag  var på skolan direkt efter begravningen och  lämnade bilder och sånt från mitt prjoektarbete.
Sen var jag vidare till jobbet och  jobbade i 1timme och  30 minuter, och  Btw min arm va total fuckad imorse när jag vaknade hade verkligen dunder ont som fan och  jag  kunde knappt röra den lite bättre nu men fan inte mycket.
Ja och när jag  var på jobbet kom älsklingen dit och  gjorde mig lite sällskap snällt av honom, när jag va klar åkte vi vidare till hot chili och käkade där mycket gott faktis !;)
Och  så var jag till garaget  en sväng och  kollade hur det gick för miche med motorn och  det verkade gå rätt bra som tur är..Sen va jag och ställde upp som modell för Maja´s modevisning på skolan. Man får så mycket energi av tjejorna super bra tjejor! och  skit duktiga var vi :D
Nu ska ja sätta mig och lyssna av lite låtar  och sen ska jag skriva upp vilka låtar jag kanske tycker är bäst! :)
Som jag skall göra som en komlitterings uppgift för MVG, ngt jag  faktis sattsat på  i Foto B..

Kramar Erika !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0