Yesyes !

Bara en skoldag kvar  !:)  King
Idag  har jag  varit på skolan och  jobbat en massa, rent och snyggt varmt de blommorna fick en lyster och inte vita av damm de e ju  bra allafall :D
Jag  har kommit hem för inte så länge sedan sitter nu och  lyssnar på 17år över mina funderingar över cdomslag har två helt grymma ideer allafall, ska bara leta fram den perfekta modellen för mig  (:
Igår vart det en tripp till sundvall med gänget helt galset var de ... eller Vad säger Lina ?;)
Nu ikväll ska jag be älsklingen läsa min nkn inlämning och  sen lämna in den till Veronica, sen ska jag laga mat får se hur de går dock har inget recept utan de blir hjärn mat ? hahahah usch lät äckligt.
Ska gör kyckling med cheddar ost och  klyftpotatis ;) ni får se bild sedan om de blir bra ! :)  Lovat och klart !
Så ska jag tvätta en massa tills vi drar på söndag  ! :D
¨
Trött tjej... Irriterande, fin skugga vid näsan med such !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0