Torsdag

jag har inte kunnat skriva riktigt haft full upp verkligen.
Igår var  jag  till Uppsala en sväng och kikade på lite utbildningar kommer nog bli bra de här om ja vet va jag  ska göra till hösten, vore ännu bättre. Vet  att  jag  ska flytta  och att  jag ska göra ngt sedan är frågan vad hehe... Illa men sant, har ju  sökt massa jobb och så  men vill ju läsa ngt egentligen, om jag  hittar  en matte C kurs på distans blir det nog en sådan kurs allafall se hur det går  är ju itne den bästa på matte precis.
Idag  var jag  till skolan en sväng och  gjorde naturprovet lätt som en plätt G  allafall (Y)  helt ok, och  läraren är nöjd de e ju suveränt. Sen var  jag på  engelskan i  kanske 2 timmar fick börja med att  hjälpa min lärare som nite kunde med word hehe, ryckte in och hjälpte till så de inte vart  tok som de hölll på att  bli:P
Efter engelskan vart det en massa jobb så  vart  det mathandling med mamma.
Imorgon är jag  ledig och  vet inte riktigt vilka sidor vi skulle läsa i religonen och  boken ligger i skåpet och  vart  är nycklen då? JO SPÅRLÖST BORTA.
jag  vill seriöst  ha en sökare på mina nycklar, ett  under att  jag har sån bra ordning på bil nycklarna..
grekland bild ge mig värmen !

Kommentarer
Postat av: Johan

Bra ordning va väl lite o ta i de hjärtat? ;) (bilnycklarna) puss<3

2011-03-24 @ 21:54:11
Postat av: Erika

Men har ju faktis bättre ordning på dom allafall ;) <3

2011-03-24 @ 22:29:53
URL: http://eriikabygren.blogg.se/erikabygrens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0