Tisdag

Hann inte alls skriva ngt igår för jag var ju hos J som fyllde år, helt 20 år grattis till honom ännu en gång.
Jag  var i skolan till ca halv 16, så tog jag frisk luft och fick bort en del av min huvudvärk inte alls roligt.
Så åkte jag hem till Enånger och hämtade min underbara skkoooooooor ! (: LOVELOVELOVE!
Dock kommer de ta ett tag att gå in dem då de verkligen var lite hårda :P
Men kommer bli kungkung! (: Jag  är helnöjd.
Jag  var också hem och hämtade min skåp nyckel som mamma hade hittat i min jackficka (A)


Imorse var det asa kallt inte alls roligt !
Låg och dro mej brevid J i typ en halv timma hehe lataste, men var verkligen svin trött så de behövdes ändå och jag hann i tid till skolan. Väl på skolan nu har jag precis gjort ett prov de gick HUR BRA SOM HELST!
ne bra start på veckan och efter denna dag vbara chilldagar kvar tills lovet !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0