Studentmössa & glas

Idag  äntligen fick jag  se mössan och glaset ! som man längtat  kan ja lova:)!
Jag  är mycket nöjd med hur jag skrev och så på mina saker :P
Jag och  antonia är lite hemlighetsfulla av oss vi har en överraskning till er på studentdagen ! mohha! :P
Har  allafall suttit nu med religonen ett tag och knåpat har insett att  ja kommer ha ett jävla problem med detta.
Hinner inte alls med  att  förstår på lektionerna, medans andra i klassen gör det ? förstår inte... jag har nog ingen mega hjärna precis dåligt nog... :P
:D
bak :)
glas :)
INte alls lång kvar till studenten ja längtar ! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh jag vill ha min studentmössa nu snart också! :D:D Förresten, tror inte att jag kan köpa skorna. Måste köpa andra saker som jag måste prioritera före :(

2011-03-29 @ 19:15:04
URL: http://sstadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0