Stressig dag !

Hejhej  min underbara läsare, hade en väldrigt stressig dag  och  morgon framförallt. Hehe  var allafall väldigt seg upp imorse men hann till lektionen grmt nog  !:)
kommer in i klassrummet och  de va tomt ? jag som ändå va sen liksom... jaja klassen hade gått på konsert men ja kännde för att  kolla på  en nk film ist för att  behöva göra det hemma kom ju till skolan för att  gå på lektion så:P
var på mina lektioner och sen så åkte jag och tog lite bilder får se om de e ngn av dem som är stilleben haha var as svårt att få till ljuset uppe där bland alla gamla saker  !:P
Igår kväll va jag även snäll och gjorde en header till linda hoppas att  hon vart nöjd med den : )

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Jag frågade dig om döskalleskorna i din bloppis, jag bor i Eskilstuna :)

2011-03-30 @ 20:50:09
URL: http://idastjarnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0