Onsdag-åre

chillig dag inte gjort så mycket lite arg sen ngn kille ramlade över mig igår och nee.... han pratade inte svenska så kunde inte skälla ut honom,, eheee... Blå märken över allt liksom ingen liten kille.
plus att ingen av oss hade skidor och han bara ramlade över mig... taskig balans killen..
Allla fall så har jag  bara varit i husvagnen idag  ska väl ta mig i kragen och  plugga lite kanske slippper ja det i helgen... eller ja då måste jag ju plugga natur eftersom jag glömde boken hemma dåligt gjort av mig.
Lunchen idag  var korv med bröd, middagen ikväll vet ja inte om jag ska åka in till åre och käka med Johans familj eller hur jag nu ska göra.
På fredag blir det sundsvall med mitt hjärta :') en dag  fär oss själva (:
först ska bilen på service sen ska vi på stan och kolla efter en skinnjacka till mitt hjärta :) jag längtar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0