Fredag

idag vaknade jag och somnade om ville verkligen inte kliva upp :P Lat  som man blir då man är ledig hahah!
Men mamma skulle in till stan på #Hemligtmöte#, så jag bestämde mig för att  följa med henne, då jag skulle inte och kolla om de fått hem mina balskor !
Haft dessa skor förut eller ja de ligger väl ett par sönder supna i garderoben! Men de e jätte sköna när man väl gått in som så jag läre ha dom ngn dag och så innan för jag kommer få världens skavsår!  haha bra va ?
Vet  redan vart de kommer göra ont och så , eftersom dessa inte är i skinn.
dessa var de sista paret i svergie som fanns på eurosko i min storlek då . Dessa skickades ifrån gävle.
Mamma betalade dom åt mig gulliga hon! 299 kr kostade de.
Mamma shoppade lite kläder och så fikade vi på fyren, undertiden vi fikade kom bellabus och pratade med oss ! och Linnea kom också mysiga flickor  !;)
Var i stan längen träffade som man träffade ofta förut när man höll på med skidorna mycket prat och sånt.
Idag  menar jag ICA MAXI jösses massvis med folk måste jag säga.
Vart riktigt arg också du jag skulle lösa in en trisslott till två nya som mamma bad mig göra men ja måsta visa leg och de låg i bilen alltså seriöst... -.- irriterande.
Ikväll vet jag inte alls vad vi ska göra jag vet att  jag ska in till älsklingen och troligtvis ska jag väl sova där också har ätit kycklig hemma med mamma idag  myspys ! :)
Imorgon kommer gulliga simone till mig och klipper mig förhoppningsvis ?;) haha!
Sen när hjärtat slutar  kommer jag och hämtar honom inne istan sen blir det tacos mys bara han och jag hemma hos mig sen ska han skjusa mig till Antonia då jag ska fira hennes 19 år dag !  :)
Helgen kommer bli kanoners !:)
så här ser jag ut nu, innan jag åker in till stan till hjärtat :)  ( skitig spegel )
hahah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0