Foto

ofta när jag har tråkigt går jag  ut med min kamera! :)
Just  denna gång tog ja med mig en tom gammal bacardi flaska, idag när jag kommer hem ska jag  bygga upp och skissa på en stilleben, funderar på kanske göra detta hemma hos min moster i en äldre miljö.
och man kanske kan få ljuset som man vill ?  dock vet ja inte men ska försöka.
Måste försöka få till den här bilden mhmm kanske tar med mig mamma som hjälp om hon vill.
Kan vara bra att ha med sig ngn att prata med, och i deras gamla fina miljö så älskar hur bilderna blir, Hoppas och håller tummarna  (Y)  :)
Längtar till sommaren då man kan hinna med att få massa bra bilder ! :)
HUNGRIG ! :O fruktansvärt ovanligt va ?;)

Kommentarer
Postat av: sara

Jag ska inte vara på skolan men är i stan vid elva så kan ta mig till skolan :-) du kan skicka sms till mig så jag har ditt nummer :-)

2011-03-29 @ 11:06:13
URL: http://sstadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0