Förmiddagen

Imorse vaknade jag av en damsugare kl 7 på morgonen, ngn mer än jag som tycker de är väldigt tidigt ?
lite irriterad och så  försökte jag somna om  och älsklingen nyste i sömnen ingen vet ? bra söt är han allafall :)<3
Klev upp kl halv 9 då gick älsklingen och tog en dusch innan jobbet och jag började klä på mig :)
Sen vart de frukost fast  jag tog bara ett glas vatten. Sen åkte jag och handla till mamma hon skulle ha korv och bröd antar att  de ska iväg och  pimpla imorgon och  därför hon ska ha det(:
Just nu sitter jag hemma bara ska börja städa mitt rum och fundera vafan jag ska ha på mig ikväll ?  mhmm ska ut och fira min bästaste antonia som fyller 19 år ! min underbara vän!
Har köpt lite presenter till henne hoppas hon blir glad över dom (:
Ne nu ska jag börja göra lite saker så jag hinner innan allt blir stress ! hahah!
ha de bra mina vänner skriver igen sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0