Bilåkning

heeeela dagen har gått åt att åka bil nu är vi framme i åre  välbehållna och  snoriga haha  !
ne men kom fram för många timmar sedan defter det har vi varit ute och ätit med mera :) Myspys
tyärr var de 6 minus i vagnen då vi kom uschsuch men nu börjar det närma sig 17 plus allafall kung
Dock mycket ensamt här i husvagnen då älsklingens familj ligger på hotell mitt i åre typ , och jag i husvagen en mil längre bort :)
Inte kul att  vara ensam men kul att  vara i fjällen allafall, nu skall jag leta ngn krän som jag kan smörja ansiktet med !  hoppas alla har ett bra lov ! (:
Kramar Erika!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men varför bor du själv i husvagnen? :o Måste vara hemskt tråkigt! :p

2011-03-17 @ 18:24:05
URL: http://sstadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0