Tisdagskväll

Var till hudik en sväng fram och  tillbaka käkade mjukglass och  så :)
sen när ja kom hem vart  det klippning och färgning av håret för en gångs skull! superduper skönt måste jag säga.
Känns dock som att jag  vart  av med en dm hår men de vart jag  ju så klart inte ! :P
och färgen vart  den samma som jag  haft innan :)
Jag  har nu planerat lite i för morgon dagen!
Skolan och göra media skylt
Jobba - städning
städa hemma kanske ?...
Jag  har lite saker framför mig bara 2 dagar  tills studeten! :) kommer bli roligt inte ett dugg nervös! (: Vf skulle man vara  de ? haha  är ju bara en rolig sak:D
Nu skall jag  sova en massa :) ska upp tidigt imorgon :)
Sov gott !
Kram Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0