Söndag igen då!

Haft full rulle heeela veckan som bestått av jobb sen har jag umgåtts mycket med Amanda och haft de roligt! :)
Jobbdagarna har varit toppen även fast  det regnat och  jag somnat rätt så tidigt på kvällarna är ju inte så konstigt när man sliter som ett djur hela dagarna, men roligt är det och  pengar får man, bättre kan det inte bli liksom! (:
Och  människorna man jobbar med är roliga vilket gör ett jobb roligt! :)
Jag  har planerat in lite olika saker som jag vill göra i sommar sen får vi se vad av de som de blir och  som hinns med :P
Stockholm
Västerås (big meet)
Myckelby (audi träff)
Road trip ngn starns skulle va kul:)
Så vill ja shoppa bra flytta saker och  braaa andra saker ! :)  hääärligt.
och försöka umgås med världens bästa pojkvän så mycket som de går i sommar då vi  båda skall jobba på olika ställen :/
Så isommar ska jag försöka uppdatera så ofta som jag kan och hinner, när jag  sitter här vid datan! :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0