Onsdag mitt i veckan.

Jobbiga dagar... Igår kom älsklingen hit och tog hand om mig när jag var sjuker, underbart att han kom hit så slapp jag  vara ensam igår kväll. Jag  tycker verkligen att  han är den bästa !
Idag  va jag  ut med mamma en sväng på  eftermiddagen då jag  verkligen sovit och  chillat hela dagen, helt sjukt att jag skall behöva bli sjuk när jag får lov och när jag ÄNTLIGEN får jobba som är så underbart kul i jämnförelse med att  sitta i  en skolbänk är.. Jag  slappnar av och  blir tok sjuk inte rättvist.
Har fortfarande ont i kroppen men är bättre, blir dock hemma imoron med.
Jag  klickade hem lite saker från hm idag längtar tills de kommer hit! Vart  fler bandeau bhar, linne och skor! :)
Allt för bara 250 kr underbart!
Nu till midsommar helgen vet jag inte vad som händer, Älsklingen skall ju jobba och  jag  har ingen båt ännu eftersom mamma inte fixat den... så vet itne hur det blir riktigt! :/
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0