Läääänge sedan!

Var  en vecka och  en dag sedan jag  skrev här nu  jag  ha haft mycket för mig och  inte riktigt  haft tid att skriva ngt här. I veckan har jag  allafall beställt tårta tills på torsdag  som jag  skall ha på studenten  !:)  kommer bli as god och  jag längtar  som en took tills på fredag! Fast  jag längtar  nog nästan ännu mer tills på lördag då jag  får ha på mig min underbart fina balklänning ! :')  Jag  älskar den!

 

Idag vet jag inte riktigt vad det blir men jag  ska klippa och  färga håret lite allafall! :) när mamma får tid att hjälpa mig så klart inte varje dag hon har tid med det inte... menmen!

 

I går var jag i studion med min hjärta det tråkiga var att  det krånglade jätte mycket med blixten, antagligen dåligt batteri  i  själva grejen så det var ju  inte så  roligt men jag  lyckades få nårga allafall!

 

 

Jag älskar dej  mest av allt hjärtat ! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0