Glad midsommar !

Igår va jag in till hudik en sävng på kvällen och träffades älsklingen och  hans familj.
Och  hans pappa som kommit hem efter ngn månad borta! :) Trevligt !
Jag  sitter nu hemma och  ska snart fixa mig och  åka ut till stugan i eftermoddag  och käka sen ska jag åka hem så märker vi vad som händer. Ska bli trevligt att  åka ut till stugan allafall var ett  tag sedan ja va där nu ! :D
Dock har  jag tappat bort nyckeln... Antagligen på skolan i vintras eller i ngn snödriva inte speciellt roligt.
Och  i natt har ngn varit och  tagit min röst! INTE SNÄLLT ;(
Så är de ganska många som tycker jag är lik Paula fernandes, de va johans pappa som visade mig! :)
http://www.youtube.com/watch?v=IZsuekkkUb4
Och det finns nog vissa likheter ! :)
Nu ska jag fixa till mig så  jag  hinner bli klar tills älsklingen har slutat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0