Underbara sommar :)

Jag  är otroligt lycklig att  det är sommmar trivs verkligen med att det är varmt och skönt och framför allt att  det är ljust  ute så pass länge!
Jag  har inte hunnit skrivit PGA att jag  jobbar ganska mycket nu för tiden.
Jobbar på  Green Garden på vecko dagarna sen så har jag  nu på slutet  fått jobbat extra ute på  Hölick Havsresort.
Så jag och Johan har en husvagn där ute som vi kan sova i när vi jobbar där. Idag vart det att  jag fick hoppa in i stället för en tjej som ringde imorse och skulle åka hem för att  hon var sjuk.
Så det  vart en ledig dag i helgen och då var jag med johan på dagen och sen på  kvällen var jag  ut på Hogges med Antonia! :)  det  var mycket trevligt! dock åkte jag hem lite tidigare för att  jag hade så sjukt ont i magen :(
Letar även lägenhet i Uppsala som en tok förtillfället om det är någon som vet ngn lägenhet där nere så kan ni väl vara snälla och höra av er ! :)
Kram Erika ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0