Måndagen är avklarad!

Äntligen är måndagen avklarad helt underbart skönt!
När man kommer hem är det ingen alls som är hemma så var helt ensam, tur min gulli katt kom och mötte mig vid dörren när jag låste upp :)  sjukt trist  och  inte bli välkommnad hem eller höra ett enda ljud! :p
Varit ute och donat hela dagen krattat och grejat nu skall ja fortsätta städa hemma så de blir rent hemma och jag ska se till att hålla det rent är väl kanske en svårare fråga... mhmm
Jag  måste  väl börja se var jag  har alla grejer eftersom de e snart  den 1 september.
Och  då börjar jag  i  skolan igen i Uppsala underbart! fast  jag är lite nervös så klart.
Ska bo med min älskade johan! :)  och så ska jag till och börja med som ja vet läsa tre olika kurser inom ekonomi historia på uu, gäller bara att  hitta lägenhet. Sen ska jag även försöka att få läsa en matte c kurs på ngt sätt har pratat med komvux där nere med de kunde inte hjälpa mig alls förens jag var skriven där. Det åter står att se!
Trött och sliten tjej efter ett måndags pass!
Blir lite mer skriva sedan ska komma igång med bloggandet nu igen efter en liten semester! ;)
Erika !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0