Torsdag

Dagen började med att  jobba lite :) rent och fint vart det.
efter det gick jag till skolan jag tyckte de va sjukt långt men de är det inte haha jobbigt utan bil!
var  på skolan frivilligt i en och halv timme och jobbade engelska går sjukt bra och jag  börjar få till det ! HÄÄRLIGT.
När jag va klart GICK jag ner till bussen fick skjus de sista 400 metrarna kanske det är av gulliga Filippa ! !(:
satt och  väntade på bussen i 15 min... den va försenad redan på statoíon... nu förstår jag  varför jag lessnade på att åka buss... Sjukt irriterande då man inte riktigt kan planera..
Så där såg min backspegel ut i går då vi fick loss den så nu väntar jag på en nu som kommer ifrån ngn skrot :)
Kostar 500kr känns surt men måste innan besiktningen..
sen är de bara att fixa handbromsen sen så får vi se om den går igenom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0