Skola eller ?

Nu sitter jag på skolan men har inte gjort ngt nyttigt än idag och  jag har inget att  göra.
Jag är ju klar med foto A kursen, riktigt skönt och ser ut som det kommer bli ett bra betyg och det  är riktigt KUNG! Har en lektion sen som jag aldrig gör något på! eftersom de e en engelska lektion på  20 min? Ja eller något det är allafall sjukt mycket folk hos Eva just då  så jag brukar jobba själv ändå.
Imorse hann jag inte äta frukost och eftersom vi inte hade något att göra på fotot så bjöd gulliga Antonia mig på frukost mumma ! Lite energi är alltid bra och speciellt för mig. (Y)
Nu snart blir det till att kanske våga fråga PO om vad vi får för slut betyg? mihi....
Sen blir det  till att käka lunch och efter det blir de till att åka till jobbet (:
Vill Va Blond ! <3   men vet inte ens om jag skulle våga bli det nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0