Onsdagen..

Oh nu vill jag verkligen åka hem snart :P
men älsklingen jobbar ju ett  tag till, så jag blir kvar ja med ett tag till tänkte jag.
Ikväll ska jag plugga lite också ska jag även mecka bil ? haha :P
Ska försöka få loss backspegeln får se hur det slutar om allting går i små bitar eller så haha..
Jo tänkte även säga  att  jag  ska lägga upp mera bilder ifrån helgens festligheter, nu när jag har en liten lämplig kamera som jag kan ha med mig då jag är ute (:
Kollat på  lite kläder och sånt nu medans jag sitter på skoaln så ska jag  väl alldeles strax skriva lite svenska och göra svenska provet på fredag(Y) Hoppas de går bra för mig men känns som ja kan fast  de fastnar inte..
Tycker de e lite svårt med just alla gubbar och namn ! hahahah
skriver mer då ja kommer hem (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0