Hemma

Äntligen hemma efter en super vecka och  roliga dagar !
jag har åkt massvis med skidor och  haft det mysigt med min underbara älskling.
En dag var ju ut och åt jag vart bjuden på mat av Älsklingen.
Vi ringde och  beställde bord innan och killen hörde ingenting han skrev upp fel nummer och  fel efternamn ^^  haha
Så när vi kom dit så  sa vi  efter namnet som vi bokat på så fanns det inte haha !
Men så klart fick vi komma in allafall eftersom bordet var till oss då alla andra som va där va 5 pers i varje familj kanske. Jag  beställde ngt som hette täljstens biff, då fick man in en sten som var 350 grader varm och lite lätt saltad så fick man in köttet på en tallrik brevid de var verkligen en super mysig liten källare.
Man fick steka köttet själv och de var verkligen super gott fick in en massa lyxigheter till (:
Dagen efter vi var ut och åt kom amanda och johannes upp, då gjorde vi lite mat så spelade vi lite skip.bp och grejer jätte mysigt hade vi, vi gick och  bastade på kvällen och drack lite cider och grogg (: mumma.
på fredagen var de en heeeeldag i backen jag  och johannes lyckades otroligt bra, åkte under en snökanon och gjorde världens volter framåt sån nog väldigt roligt ut, hahaha höll på att dö då ja väl var i den sisten!
gjorde en anja pärsson i mjuksnön och gjorden en "sälen" haha gash..
Min sista vecka på lovet har verkligen varit super underbar, är otroligt glad som har min underbara älskling.
Älskar dej mer och mer för varje dag som går de går inte att  beskriva mina känslor för dej gubben!
myspys !(:
Jag innan vi åkte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0