Foto B

Nu sitter jag på skolan och  har foto lektion tog ca 13 bilder sen tycker ja de var lite tråkigt att  springa och ta kort på diagonaler, jag hade ändå de bra bilderna som skall visas upp sen, mycket nöjd tjej :)
Känns skönt att kunna använda sin egna kamera på lektionerna slipper man oroa sig att man blir utan kamera och man gör som man vill med den. Jag  köpte ju den då jag gick i nian mycket bra köp av mig(Y)
Eftersom jag visste att jag ville ha en kamera och att jag ville läsa foto sen så hade jag ju nytta av den då oxå :).
Haft mycket nytta av min kära kamera, i sommar blir de fota av ! :P
När man väl börjar kunna alla inställningar de e ju bra de, efter 3 år med kameran^^
Första skoluppgiften det  är ett blomblad

Kommentarer
Postat av: ida

funderar på det men är inte helt säker än :)

2011-01-31 @ 16:25:44
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0