Första dagen i skolan !

vet itne känns som de va evigheter sedan man satt i skolbänken suck oxå!
Men pluset med dagen var ju att  jag fick träffa min underbara antonnia då vi knappt sett på hela lovet eftersom vi båda varit borta i fjällen på två olika håll!
Dagen började trots allt kanon och  hittils varit underbart  bra ändå.
Jag  var inte alls pigg på att  kliva upp imorse uscha fy och blääää! Men hade foto med po och  det är ju som vanligt asa kung och  jag och  antonia fixade vår rulle som vi knäppte på lovet och de vart as bra bilder love it !  Sitter som en smäck i betyget! Mumms eller nå ^^
Efter skolan var jag på  dahlqvit och  ficj in min bil direkt där och felsökte den så ska jag  dit imorgon och  beställa hem grejer till den :)  allafalll en abs sensor.
Känns kung då jag  behöver de till besiktningen som jag absolute inte längtar till inte för 5 öre!  hoppas den går igenom.
Löftet ! Sen har jag  och  antonia lovat  en sak för varandra att vi  inte ska platta håret på en hel månad ! Hoppas de växer.
Dagen innan min födelsedag får vi glra de och  möjligt vis ngn helg då  man ska ut eller så (: Bra löfte va?
Tröttaste tjejen ever !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0