Då var helgen över..

Nu har jag  vaknat tidigt för att  äta frukost och  sånt med älsklingen.
Åkte till skolan då han började jobba (:
Faktis riktigt härligt att  vara här i tid !  Kanske jag kan få lite svenska gjort med.
Jag började med den igår man visste inte riktigt, hur de vart och om jag lärde mig ngt men gjorde enligt lappen så borde de varit bra allafall blir till att läsa alla sidorna riktigt noga(Y).
Jag sover hos älsklingen denna vecka då mamma skrev ett sms att hon hade magsjuka igår. Inte heltokej tyckte jags å  jag sprang in hemma utan att ens andas tills ja va på mitt rum :P sen så  skynda jag mig att  packa så åkte jag tillbaka till mitt hjärta i stan :)
Gör mig inte så mycket att ha en anledning till att vara där, rätt skönt att  vara i stan lite tråkigt att  inte träffa mamma bara :/.
Mitt underbara hjärta !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0