Tisdag och yrigaste ?

känns som de va evigheter sedan jag klev upp var ju bara ? mhmm snart fyra timmar sedan, shiet jag har varit vaken as länge medans mina kompisar precis kliver upp !  lyx på dem :P fast  jag väljer själv att kliva upp tidigt för att kunna plugga lite innan jag början skolan och jag hade ju prov nu på morgonen:)
Provet gick faktiskt riktigt bra och jag hoppas jag får mvg annars blir jag besviken...
Nu tänker jag sätta mig och skriva lite samhälle tror jag  eftersom de måste göras.. se om jag förstår ngt.
Vill inte ha samhälle NGT MER.
Igår hände de en tråkig sak tycker jag... Jag hittade en faktura som skulle vara betald den 17 januari i ett oäppnat kuvert... till min förvånelse de va en fin räkning på 939 kr och det var min student mössa... SUCK fan ?
De va ju liksom alla mina pengar denna månad de... inte okej. Jaja bilen läre tankas den oxå snart.. det är 11 dagar kvar tills jag får låna mammas tank kort. USCH de vart en riktigt dåligt månad januari/ februari bara en massa kostnader som man inte vill ha
939kr student mössa
500-700kr present till älsklingen
500kr backspegel till bilen... ja?
2300kr laga bilen absen
Dessa månader suger !
bara så ni vet det är jävligt dyrt med bil, men bekvämt.
Men iallafall så har jag fått beställa lite kläder :D eftersom jag fyller år snart fick jag beställa från www.bubbelroom.se på deras rea sida hittade jag massavis med kläder som jag ville ha så vart väl 6-7 plagg:D
JAG ÄR SÅ YR.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0