Tisdag morgon

Jag  sitter nu  i  en datasal och väntar på att min lektion skall börja, haft en redan ser rikrigt bra ut jag är ju inte så bra på  just turism egentligen emn verkar som det kan bli ett MVG.
det tycker jag känns otroligt skönt, för att  jag vill ha bra betyg nu i massa ämnen och  det går riktigt bra jag har förbättart mig bra nog mycket sedan i ettan. Då var jag inte alls lika seriös.
Igår var jag och älskligen ut och  åt på kina mummsigt var de och mysigt, förutom en gubbe som vart arg för hans fru inte kunde göra om sin mat?... Har man beställt så har man ju.
Så kom vi hem och kolla på  4 avsnitt av solsidan sesong 1 för jag vill se den nu innan jag vills e dessa som går på  tvn nu  :)  så man får lite sammanhang i de med ^^
Blir ett tråkigt inlägg utan några bilder men jag fixar de ikväll fett tråkiga inlägg utan bilder jaja :)
Nu börjar snart min lektion (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0