Räddarna

Nu sitter jag här haar skrivit totalt 4 sidor nu. (Y) känns toppen då man max får skriva 5.
Gjort källförteckning och så  med. Kanske man skall försöka sog på samhälls rapporten med ?  kommer inte ihåg hut långt jag hann göra på den, kommer ihåg att jag började allafall. Önskade dock att samhälls läraren kom tillbakas så man kunde diskutera.
Mina vänner ikväll är energi dryck och godis, fun life...
Godis ! <3
Tråkigt liv man kan ha eller?
Fick allafall reda på att imorgon då jag skulle köra mamma till texas så  vart det så  att  jag också fick käka mat ! :)  Mummsig. (Y)  bra slut på veckan, och när jag avrit och lämnat mammas kompisar i Forsa så ska jag in till stan och hämta älsklingen imorgon, sen blir det att laga min bil på lördagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0