Modevisningsdagen !

Helt sjukt underbar dag med världens bästa tjejor ! (:
Vi var modeller för Maja Holmström som gör underbart fint kläder och temat var väl 40-50tal.
Älskar kläderna som hon har sytt, hon har även gjort armband hattar och andra smycken, otroligt duktig!
Detta var en otroligt roligdag som jag tycker man borde göra oftare, man får sådan energi av bra folk!
Denna dag  tycker jag verkligen behövdes, allafall för mig!
Jag  och  Antonia gick och la oss och  sov i pausen haha  eller ja vi typ sov va helt sjukt trött alltså..
Och  nu är jag hungrig men... de e 16 grader i vårt hur så jag trpr jag dör :O! tur ja har ett  värmeelement på mitt rum!
http://helahalsingland.se/hudiksvall/1.2717218-webb-tv-mode-med-lyckokansla
reptaget om Maja och hennes modevisning lyssna !
bästa tjejorna !:)
Min outfit (: (Y)
lite närmare .:) jag är så  nöjd med dagen !(:
trött och sliten tjej som sitter vid datan (:
Ni nöjda nu ;)?? ögonbrynen syftar jag på(: Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0