Miss lyckad mat.

Första gången ja skulle äta idag  var ja så arg så jag förstörde den med ngn deciliter ketchup.. inte mummsigt. Fick i mig lite pytti panna allafall till slut.
Städat rummet och  gjort fint kommer somna gott ikväll allafall, fast  otroligt ensamt.. Helt ensam i hela huset, de suger.
Nu andra gången då jag skulle käka råkade jag  salta makaronerna bara lite för mycket.... ÄCKLIGT MYCKET..
inte alls mig dag  khoppas tårtorna och  de går bättre imorgon!
USCH, nu ska jag  nog vara snäll och  plocka ur diskmaskinen (:
Imorgon fyller jag  den värdelösa åldern 19.. Sug?!
Inget blir förändrat får inte göra ngt mer, allafall:)
Men de här året händer de lite saker allafall:
Jag har haft körkort 1 år
Jag tar studenten
varit tillsammans med johan i två år.
Jag  flyttar från hudik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0