Godmorgon !

Eller jag har ju  varit vaken några timmar, har suttit vid datan och skrivit och gjort projektarbete medans älsklingen har legat brevid och sovit, söt som han är.
Nu är det  bara lite fin slipning kvar och  skall ta med datan till skolan och  visa Antonia, dock så finns det typ ingen återvändo på det hela då det skall skrivas ut imorgon / tisdag. Så hinner inte göra som så mycket.
Men jag  tror det blir bra jag är as nöjd allafall.
Så nu på fredag blir den stora redovisningen.:)!
Fredags var ju  jag på  texas med mamma mait och  olov:)
Mummsigt länge sedan man åt där nu. Gott  var  det allafall!
Nu på fredag om jag nu hinner ? , ska vi  dit igen men för att  fira Johan så vi ska dra ihop ett gäng och  käka där ! :)
Så är det nu idag  blir det PLUUUGG !
Så skall jag hem och kolla hur min jacka vart på  vi tvättade den igår !  nu är min fjällräven röd igen ;)
Nu ska jag som sagt plugga vidare skriver mer sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0